Ledig

Ja, det är precis vad jag har varit idag. Och nytta har jag
gjort också. Var iväg på ett möte på morgonen, men det
var inte alls intressant faktiskt. Sedan har jag handlat mat
lagat mat, städat och det viktigaste av allt... jag har gjort
klart ett utav dem två arbeten jag har kvar i marknads-
föringskursen =) Känns väldigt bra. Är ledig i helgen så då
tänkte jag att jag skulle göra det sista.
Det är sjukt att vi fortfarande inte fått svar på hur tentan
gick, men nu verkar det som att det kommer i slutet av
veckan!
Imorgon blir det bodypump som står på träningsschemat.
Ska bli skönt att kräma ur kroppen på energi, älskar
känslan av mjölksyra. Sedan blir det till att springa på
torsdag =) Måste verkligen ta tag i mina matvanor. Äter
man inte rätt gör träningen ingen nytta. Och just nu känner
jag mig bara obekväm i min kropp. INTE BRA!!!
Vill ha sommar nu!! Åtminstonde vår! Hatar detta slask!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0