Köplust

Hej!
Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen.
Men ni får ta det som det kommer. Den som väntar
på nått gott som det heter =)
Jobbet går fint, jobbar 100% nu så det känns som
man inte har tid med så mycket mer.. Tränar minst
tre gånger i veckan och det blir bara roligare och
roligare. Har inte sett några skillnader på träingen
än men har märkt att jag är mycket piggare på
dagarna nu =)
På jobbet har det kommit in så mycket fina vårnyheter.
Blir jättesugen på att köpa massa nya kläder men
jag har ju lovat mig själv att inte shoppa förrän jag
har minskat en storlek i byxor. Det blir ju en morot
till träningen och en belöning sedan.
Men denna jackan blir det nog ett köp på snart
Den stter grymt fint på och är superskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0