Inredning

Har blivit jätteintresserad av inredning nu när vi ska
flytta till större. Har redan en massa planer och idéer
på hur jag vill göra. En sak som är bestämt alla redan
är att sovrummet ska inredas med shabby chic stilen.
Så oerhört fint och romantiskt. Här är lite exempel på
de möbler jag vill använda =)



Denna byrå utan texten på vill jag ha på väggen nedanför sängen.



Och dessa då på var sin sida av sängen, utan text också.



Detta var så himla fint så detta väggordet bara måste jag ha i vårt
nya sovrum! Få se vad jag kommer placer för hylla, tanken är att
texten och någon hylla ska vara på väggen vid sängens huvudgavel.

Åh jag vill flytta nu så man kan börja inreda. Denna inredningen
kommer bli så perfekt i rummet med de gamla trägolvet och den
mysiga kakelugnen som ser ut så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0