Förlåt

Har inte bloggat på ett bra tag men har inte haft riktigt
lusten till det är väl min ursäkt.
Har inte riktigt funnit tiden att sitta med bloggen och
inte heller vetat vad jag ska skriva, men nu så...

Det har hänt mycket de senaste veckorna.
För det första har jag fått förlängt på Stadium!! Blir ett
mammavikariat på 100%, ska bli skönt =)

Samma dag som jag fick reda på detta vikariat så fick
jag samtidigt två andra jobb, det bara hagla in!
Så ni som pratar om att det inte finns jobb, ni försöker
helt enkelt inte så hårt.. Har även fått ett erbjudande
till men det håller jag lite hemligt ännu...

En annan sak som hänt, en väldigt viktig sak och väldigt
spännande sak! Vi har fått nytt boende =)
Den första maj flyttar vi till en trea som ligger 5 minuter
från stan. Supermysig lägenhet på 80kvm. Lägenheten
ligger i ett gammal k-märkt hus som bland annat har tre
spiskakelugnar och gamla riktiga trägolv. Den är verkligen
jättecharmig och det ska bli så kul att inreda den. Börjar
spara pengar till möbler redan nu...

Sist så har jag satt igång med träningen igen, oerhört
skönt att få komma igång igen. Har denna vekca tränat
afropower, bodypump och sprungit sammanlagt 1,5 h
på löpbandet. Kroppen är rejält prövad denna vecka men
det änns oerhört skön i alla fall!



Nu blir det en film och lite popcorn tror jag =) Fredagsmys!!


Kommentarer
Postat av: Magnus - den elake hyresvärden

Om ni som läser bloggen suktar efter att flytta in i Sandra och Mikaels nuvarande lägenhet när de lämnar den vind för våg så är det bara att peta lite på Sandra så kommer hon att ge er mitt telefonnummer =)

2011-02-05 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0