Julen är över..

Ja, lite deprimerande är det allt. Man går och längtar
efter denna dag och inhandlar dem perfekta klapparna
till sina nära och kära.
,
Min julafton var helt perfekt! Fick fira med alla mina
nära och kära på en och samma dag. Det var länge-
sedan det var så här bra som denna julen var.
Och mycket mat har man ätit!! Och mycket godis =)
,
Idag när jag kom hem från mina ärenden från stan
så hittade jag dessa i min brevlåda...
,
Vårkatalogen från H&M och från jotex! Sitter och bläddrar i
h&M katalogen och men börjar faktiskt längta lite smått till
våren och värmen. Kanske man ska unna sig en lite sol-
semester i början av våren? I samband när Micke fyller?
Så nu ska jag njuta av dem fina bilderna, kläderna och
drömma mig bort en liten stund med min kopp te.
,
Under tidningarna ser ni förresten en annan julklapp jag
fick i år. En pläd från Chilli. Supermysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0