Gerndt = Misshandlare?

Ni har antagligen inte missat det i tidningen, framförallt
om ni är fotbollsintresserade. Alexander Gerndt, proffs-
fotbollsspelare i Holland och även en utav anfallarna i
svenska landslaget har dömts för att ha misshandlat
sin ex-fru. Mycket tragisk måste jag säga och när man
läser tidningarna så ställer man sig ju frågande till vad
som är sant?
Visst finns de kändisar som lever i ett mörker och som
verkligen beter sig illa mot sina nära och kära. Men sedan
finns det ju även de nära och kära som gör allt för att
gör det surt för sin partner, oftast efter slut i förhållandet.
Så vad ska man tro egentligen om Alexander Gerndt?
I ett sådant här fall väljer man oftast att ta tjejen sida då ingen
förtjänar att bli misshandlad och de flesta på denna jord är emot
kvinnomisshandel! Men tänk om?? Tänk om detta inte skulle vara
sant? Då tycker jag grymt synd om killen?!
.
Jag väljer att inte ta någon sida här utan vill kunna läsa bådas
historier utan att bli omedvetet vinklad av tidnigar till någon sida.
Visst är jag emot kvinnomisshandel i alla högsta grad! Men jag
är även emot lögner (som förstör andras liv) lika väl.
.
I sin (mygerndt.blogspot.com) skriver hon om domen som kom
igår och till sina läsare. Hon skriver bland annat att hon försöker
lägga allt bakom sig och tänka på deras barn framförallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0