Dan före dan före dopparedan!

Ja, nu är det bara två dagar kvar! Fattar ni? Två dagar!
Jag har haft det såå svårt att få någon som helst
julkänsla. Den har helt enkelt hållt sig borta från mig!
Även fast man dagarna i ändå står på jobbet och säljer
julklappar och slår in paket, dricker julmust, glögg och
äter pepparkakor så känns det som vilken dag som helst?
Igår gjorde jag dock ett tappert försök till att fixa lite julkänsla.
Och visst fick jag in den för stunden när man sitter där och ritar
på tavlan och slår in julklappar. Men den är lika borta idag som
igår =/ Får hoppas att det infaller sig under dagen då dem sista
julklapparna ska inhandlas =)
Hur går det för er? Är ni klarar och fått in julkänslan än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0