Bingo Bingo Bingo!!

Sitter och kollar på eldsjälvsgalan med miljonbingo.
Och givetvis är jag med och spelar =) Har precis
blivit klar med ettans bingo och där var jag bara
ett nummer ifrån att vinna 100 000:- Hade inte
varit fel!! =) Sitter i alla fall gott nedbäddad i
soffan med lite cola, lite choklad, en go filt
och en gosig katt. Micke är iväg med sina vänner
och umgås. Jag kände för en myskväll hemma =)
.
Efter jobbet idag så drog jag och Elin upp till Växjös
köpcentrum Samarkand för att kolla in rean. För
mig blev det en topp, ett linne, en kavaj och en ny
handväska (som inte luktar kattpiss) =)
Riktigt nöjd över mina inköp. Kavajen kommer bli
såå snygg till min nyårsutstyrsel. Ska fixa lite med
den imorgon så då kanske jag kan visa er vad
jag kommer ha på mig.
.
Ha en trevlig kväll nu alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0