Running


Efter jobbet butte jag om till mina löparkläder direkt efter att jag kom
innanför dörren. För om jag sätter mig ner, för bara en sekund så är
det så himla svårt att komma därifrån!

Och jag är så grymt nöjd! Jag sprang 7 km på 36 minuter! Vilket är en
förbättring på 4 minuter från innan semestern. Trodde aldrig att det
skulle vara en förbättring efter att ha totalslappat i två veckor!

Jag fick ju en pulsklocka utav Micke när jag fyllde år som jag använt
flitligt! Det blir så mycket roligare att springa om man kan följa upp
sin puls och se vad man tränar. Dock förstår jag inte riktigt hur den
fungerar än, tror jag måste ställa in min genomsnittspuls för att få
ut bästa resultatet. För under tiden jag tränar kan jag på klockan och
pulse se om jag tränar kondtion eller fettföbränning. Smart!!



Ni ser hjärtat på bilden som är ovanför linjen? Om det ligger till höger
om pinnen så tränar man kondition och till vänster då fettförbrännning.
Och för varje gång man passerar pinnen piper till så man vet att man
passerar. Smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0