Just another bad day!

Dock var det ingen dålig hårdag idag utan bara en dålig
dag. Men känner på sig under dagen att man bara vill
hem och lägga sig i soffan och tjocka sig med chips,
dricka och negerbollar.

Tyvärr suger jobbet rätt mycket energi av mig för
tillfället av flera anledningar. Sedan känner jag själv
frustrationen av att inte klara av att nå mina mål.
Eller det kan även vara att jag har dålig tålamod.

Jag var i alla fall inte ett dugg sugen på att träna
idag fast det var sagt så enligt mitt träningsschema.
Jag hoppade gårdagen vilket gjorde att dag vart ett
måste. Så på med löparkläderna och ut på min
vanliga runda utan någon som helst motivation.
Resultatet vart ingen glädjehöjare heller. Samma tid
men det kändes mycket mycket tyngre än vanligt.
Kan det vara motivationen???

Kvällen avslutades med en film, svinalängorna. Som
inte dagen redan varit sorglig och tung? Men något
positivt... filmen var bra! Väldigt djup och tung, men
bra!

Nu blir det sängen för hela slanten och försvinna ner
under täcket, så långt ner jag kan komma!!



Imorgon är det en ny färsk dag!
Förhoppningsvis en mycket bättre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0