HTC stämmer Apple

HTC stämmer Apple!

Det är ju något jag hävdat länge. Vad man idag kan göra
med en Iphone har man kunnat göra med en HTC länge.
Ta multitasking till exempel, det var HTC före Apple med
som dem bara kopierar.

Enligt mig så är Iphone en så tråkig telefon. Visst den är
enkel och smidig att ha och gör med men så tråkig i
layouten. Sedan att Iphonen är låst till Apple och sitt
system gör inte saken bättre. Du kan inte ändra i menyn
mer än att lägga till och ta bort program? Boring!

Men alla ska ju ha sin åsikt! Jag gillar inte Iphone och
kör vidare på HTC ett bra tag till!!!

Vi kan ju bara för skoj skull jämföra startsidan för dom
olika telefonerna.





Så här ser ALLAS Iphone ut! Skillnaden är vilka program
personen valt att ha och bakgrundsbilden, NOTHING MORE!

Bara för skoj skull ska jag visa en annan bild på HTC där
man lagt till andra "widgets".



Förstår ni nu vad jag menar? HTC är en roligare telefon. Du kan
göra såå mycket mer med en telefon med Android i istället för iOS
som Iphon kör med. Du kan själv "designa" telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0