Helgens outfit!

I lördags var jag med Elin och hennes kompis Mia hos en
kille som heter Erik på fest. Men vi började ju givetvis
hemma hos Elin på lite mat och förfest =)

Det var jättekul och träffa nytt folk. Men dock så våldgästades
festen utav massa konstigt folk och en utav dem som kom
var en kille som var full i tatueringar. Och nyfiken som jag
är och lite besatt i tatueringar började jag fråga honom vad
vissa av dem betydde. Han hade en tår vid en ögat och han
berättade då att han i en olycshändels mördat någon?!?!
Det betyder generellt att man har mördat någon när man har
en tår, och har men flera, ja ni ser ju vart jag vill komma?
Det sägs att om man har tatuerat ett spindelväv på armbågen
så ska det betyda att man misshandlat någon. I alla fall, efter
att han berättat detta blev det en himla konstig stämning.
Konstigt va?

Men men, på tal om något helt annat. Tänkte jag skulle visa
er bilder på hur jag såg ut i lördags eftersom jag för en gång
skull lyckades ta en bild innan jag drog ut!





Nu ska jag laga lite mat. Ikväll blir det Flygande Jakob. Dock
utan bananer och jordnötter som jag inte tycker man ska blanda
i maten! =)

Hoppas ni får en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch va jobbigt det blev när han berättade om sin lilla olycka.... Konstig typ!!

2011-08-10 @ 09:42:24
URL: http://elinssmultronstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0