Sprungit!

Ja det är det jag har gjort idag. Gjorde första
träningen efter att jag varit sjuk idag. Min tanke
var att fort försöka komma upp i den konditionen
som jag hade tränat upp innan. Undrade lite över
hur lång tid det skulle ta innan jag var tillbaka.
MEN! Överraskande nog så gick det mycket lättare
att springa än innan. Jag sprang 8 kilometer utan
att känna mig totalt slut och mörbultad efteråt utan
jag var såpass pigg att jag körde AfroPower direkt
efter. Hur skönt som helst! STOLT!
Nästa steg blir att vänta på fint väder så jag vågar mig ut i
naturen och springa. Det finns inget som är mer infriande än
att bara springa och springa ute i det fria =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0