Slutet av veckan

Ja, samtalet fick jag. Gick väl inte riktigt som jag
ville dock, mer får jag reda på imorgon. Man får
väl hålla tummarna ändå.

Blir mer och emr sugen på att ge mig ut och springa.
Vi har ju en tävling på jobbet som i det stora hela
handlar om att springa/gå så många kilometer som
möjligt på två månader. Ligger två just nu med bara
4 km efter ettan som är min chef. Så imorgon ska
det springas vill jag lova!

Nu var det längesedan jag la ut en outfit bild. Men
det är inte så kul och lägga ut bilder om man inte
har inhandlat något nytt snyggt på senaste. Sparar
så mycket pengar som möjligt till att inreda nya
lägenheten och våran resa =)
Men jag ska i alla fall bjuda på en!



Ser grymt uttråkad ut men jag får skylla på tiden på dygnet.
Nu blir det sängen då arbetstiden börjar vid åtta imorgon =P

Natti Natti mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0