Mat

Ikväll så är jag gräsänka vilket är rätt skönt ibland, men
det tar ju inte långa stunden innan man saknar sitt hjärta.
Min tanke ikväll var att ta mig ut på en löprunda men
eftersom det hängde regn i luften så vågade jag inte med
risk att bli sjuk igen så det fick bli en innekväll =)
Jag har lagat mat, som blev extremt god! Skulle ta en bild
på det men kom på det försent så jag fick bli att trycka ihop
det som var kvar.
Det blev chevapcicci (eller hur det nu stavas) med potatis och
morötter som jag grillat i ugnen tillsammans med egengjort
vitlökssmör, flingsalt och lite olja. Till detta gjorde jag ordning
en tsatziki, GOTT! Blev så jag har imorgon med =)
Imorgon är det träning som står på schemat. Är nämligen ledig
så då blir det att träna igen det man missat. Blir blandat annat
zumba klockan tolv och sedan en lång skön löptur!
God natt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0