Löprunda - Check!

Så nu har jag precis varit ute på en lite löprunda. Mitt mål
var att klara 5 km i terräng, det vill säga i skogen men det
fick räcka med 4 km med blandat springa/gå. Var helt slut
efteråt, men det var riktigt skönt. Det är inte helt sig likt att
springa i skogen som på löpband, en sån himla kick det är
att springa i skogen, det får bli det hedanefter =)



Redo för en löptur!!! =)

Annars idag har jag varit på zumba i en timme och eftersom
jag var för tidig till passet passade jag på att springa 20 min
på löpbandet. Jag har även lagat mat, blev tomatsoppa med
fullkornsbröd att doppa i soppan med, gott!

Nu till kvällsmat undrar jag vad jag ska hitta på. VIll ha något
varmt och gott, och nyttigt givetvis. Eller så gör jag fruktsallad.

Har ni tips på goda kvällsrätter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0