Uppdatering!

Nu var det längesen sist.
Har inte tid att blogga =/
Men ska försöka uppdatera er ltie på vad som hänt.

Mest är det bara jobb och plugg.
I helgen var det lite kalas en trappa upp.
Och gårdagen vasr det bara slapp.
Skönt att ha lugna helger in emellanåt.

Igår när jag kom hem ifrån jobbet hade micke
bakat bröd och lagat mat. Riktigt stolt över min karl!
Brödet var fantastiskt gott också! Kan inte sluta ät det!

Idag blir det jobb 10-17, slutar tidigt vilket är skönt!
Blir hem och plugga och ska se om det inte också blir träning?
Beror lite på hur bra det går med mina studier...



Fortfarande grymt nöjs över min tatuering! =)
Har dock inte kommit på hur man tar bra bilder på underarmen?



En bild under själva "akten" haha. Detta va den bästa bilden.
Dom andra bilderna ser det verkligen ut som jag lider.
Men det tog bara tio minuter och det blev grymt bra!
Så det får man stå ut med =)


Har kommit på att det får vara nog med all skräpmat nu.
Har inte tränat sen gud vet när och äter helt fel.
Jag mår ju inte speciellt bra utav maten och godiset heller.
Men kan inte låta bli!

Så nu får det bli ändring!
Träna och bra mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0