Mys!

Igår vart jag ju sjuk och låg utslagen i sängen hela dagen typ.
Och då har jag givetvis min trogna katt vid mig!



Här låg vi och myste nästan hela dagen och såg på film =)
Såg bland annat på P.S I Love You, fy fan va bra den var!
Låg och grät nästan hela tiden, så himla romantiskt!
Se den om ni inte gjort det!!



Tavlan på mig och min underbara från nyår 08/09.
Står just nu på soffkanten men ska upp ver sängen.
Sedan ska jag köpa två fina ljuslyktor och hänga på var sin sida.

Vi kollade lite på IKEA igår och nu är det förändringar på g.
Vi ska göra en riktigt walk in closet, sätta upp lite hyllor.
Pynta och göra en mysig sänghörna.
Älskar att inreda och göra det mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0