Lets start over!

Igår gjorde jag det, jag skrev på ett månadsavtal.
Jag har börjat träna igen om nu ska jag fan hålla det!

Igår drog Katja med mig på Bodypump.
Tog väl kanske i lite för mycket som resulterade i en
väldigt skön träningsvärk idag, men det gör inget!



Och idag är det påt igen! =)
Men då ajg ha träningsvärk idag och troligtvis Katja med
så har vi valt att simma istället.
Ska bli så otroligt skönt att få simma igen, var längesen
man gjorde det, man tar sig tid allt för sällan.

När man simmar så tränar man så många muskler som
man inte ens tror man tränar, och vissa bättre än andra
just när man simmar =)



Jag har börjat träna på Medley som det heter. Och har då
tillgång till gym, bad och äventyrsbad när som helst.
Och eftersom jag är student så blir månadskortet grymt
billigt! Och nu kan jag dessutom simma och bada vilket
man inte får möjlighet på andra gym som sportlife t.ex.
Grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0