Ladies Night = Hit!

Lovade er ju bilder från Ladies Night!
Och givetvis ska ni få det, och mycket mer.

Dock satt vi ganska långt bak så det är mycket oskärpa =(



Jag och Annamika fulla och goa med höga förväntningar =P



Måns Möller studsar runt i endast en liten handduk! Ha ha ha!



Brolle och Andreas Johnson ute bladn publiken och sjunger =)

Har ju en liten film på introt!
Snacka om ett grymt intro. Blev ju astaggad av att bara höra låten.
En sån stämning det var i tipshallen, man bara rycktes med =)



Asså, jag trodde inte detta skulle vara nått för mig.
Har ju aldrig gått tidigare, har inte känt att det skulle vara så roligt.
Men detta ändrade min syn. Nästa år är ett säkett kort!
Och då ska jag ha bättre plats, längre fram och närmare scenen =)



Grymt rolig kväll!
Tack Annamika för att jag fick följa med! Skitkul!




Snygging! Stackare som hade sitt ben i en svart plaststövel.
Tror han hade brutit benet eller nått.
Fick hoppa runt på ett ben hela showen =P


Kommentarer
Postat av: Bella

AVIS!!!

2010-10-04 @ 02:48:24
URL: http://www.scenbloggen.com/izabellesand
Postat av: Mika

Naaaaaaaaaaaaajs :)

2010-10-05 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0