Knepig kväll

Ja igår var en sjukt knepig kväll.
Det började med att jag kom hem från jobbet strax efter fyra.
Var på grymt grinigt humör, ville bara inte ggöra nått alls!
Pratade med Micke i telefon och han skulle vara med vännerna.
Bra tänkte jag, behöver nog vara själv eller nått.

La mig i soffan för attse på film, blir rastlös såklart!
Börjar istället för att skriva mitt skolarbete som ska vara klart på
måndag, blir klar med det. Och fortsätter se på film..

Sedan får jag ett sms från Annamika vid halv tolv.
Kom till bishops! Jag är där om en halvtimme!
Jaha? Om man kanske skulle? Nej, jo, men okej då.

Byter om snabbt och cyklar in till stan.

Kvällen slutar på Grace och en extremt lyckad kväll!
Mötte upp Micke och hans vänner på Deluxe.
Sen mötte vi resten utav gänget utanför Grace.
Och inne på Grace springer jag på Katja, min kollega!

Med andra ord, det som började som en tråkkväll med massa depp
slutade med ett party =)



Och idag får ni inte glömma att ställa tillbaka klockan en timme!
Sommartiden slutar idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0