Veckans tips!

Om ni liksom jag inte har någon som helst volym i håret
så ska jag visa vad jag använder för produkter!

Det bästa hade varit om jag haft före och efter bilder för
att visa vilken skillnad det verkligen blir, men har bara en
efter bild...



Här ser ni att jag har volym, massa volym!! =)

Ovch det jag använder är först min älskade volume master



Och efter det så håller jag kvar volymen med detta underbar
volym pulvret från Lanza..




Dessa två produkter använder jag oftast dagligen
och eftersom jag använder det varje dag är det viktigt att
ta hand om sitt hår. Använd värmespray! Och en bra återfuktade
hårinpackning, ta någon dag utan produkter så att håret får
återhämta sig! Tofs är ett viktigt redskap i att skapa frisyr! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0