Träning!

Ja idag har jag varit ledig, väldigt skönt!
Har bara slappat och tagit det lugnt.
Kände att jag behövde det efter att ha legat på en
alldeles för hög fart ett tag, haft många bollar i luften.

Nu när alla inlämningsuppgifter är klara är det bara
tentan kvar att plugga till, så tog en pluggfri dag.

Har fått tvättat lite och även varit och tränat.
Blev en simtur idag =) Men dock bara 30 minuter.
Fick så satans ont i rygg och nacke, otränad då kanske?

Imorgon ska jag köra lite morgonträning!
Underbar morgonträning, borde man göra oftare.
För det är ju trots allt innan frukost man förbränner som mest.
Så det blir Body Pump 10-11 imorgon, och jobb vid 12.
Höll ju igång mycket förra höst/vintern med träning innan frukost.
Och det gjorde stor skillnad, inte bara på förbränningen
utan jag kände mig piggare under hela dagen! Undebart!



Sedan blir det lite frukost på jobbet, måste ha mat i magen direkt efter
för annas förbränner du inget, bara muskler, och det är inte bra =P
Så blir nog troligtvis havregrynsgröt med bär i, gott och nyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0