Stressad?

Jag vet inte vad det är med mig?
Jag känner mig sjukt stressad hela tiden.

Ända sedan igår kväll har jag känt mig stressad.
Kan ju meddela att det inte ä någon skön känsla.
Känns som det är något jag glömt?? Vänta..
- Kursböcker beställda
- Tentaplugg inför lördag
- Tvättat
- Bokat träningspass
- Jobba idag 12-17
- Biggest Loser på tvn ikväll

Nej jag vet inte vad det kan vara, men inte kul!

Lördagen var helt sjukt roligt! Känns som att festerna
här bara blir roligare och roligare. Alla var hos Alfons
på förfest som gjorde att inte bara jag blev kanonfull.
Sedan drog vi alla till Grace, till vårat drinkbord.
Riktigt härligt gäng var vi och alla hade bara så roligt!



Ha ha, jag testade Salems hatt/basker/mössa... hahaha



Bild tagen utan blixt... = dålig kvalitet! Men här är jag, katja och Anna.
Tror att detta är strax innan vi skulle lära oss dansa med Leroy?? =/



Söta Anna och Katja =)

Resten av bilderna behåller jag nog för mig själv.. Ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0