Lyckades gå ner 75 kilo!!



Man kan inte annat än bara häpna när man ser KFs nya jag?!
Han har under sin tid i biggest loser gått ner 75 kilo! Det är mer än vad
jag väger? Det är sjukt mycket. Han har blivit riktigt snygg!

Maria har också lyckats! Har blivit grymt vacker. Det bästa är att hela
hon bara strålar av skönhet! Här ser man att det syns på en person när
dens kropp mår bra både fysisktoch psykiskt!

Är så glad för alla deltagare som verkligen lyckats gå ner såpass mycket.

Och jag kan inte säga att jag inte blir sugen på att träna träna träna!
Man blir sjukt taggad av att se andra lyckas!

Imorgon är det min lediga dag och då står plugg högst upp på listan.
Till kvällen ska jag även träna, blir afropower med Katja =)

Nu blir det en bra film och sängen!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0