Julskyltning

Idag har jag varit i stan i några timmar. Det har varit
julskyltning här nämligen och lite marknad.
Tyvärr hade jag glömt kameran hemma, ruskigt dålig
med att ta med den =/  Det var riktigt kallt men jätte-
mysigt med all snö och när mörket föll blev det riktig
julstämning. Det är sjukt att det är mindre än en
månad kvar till jul!!! Längtar!

Idag är det många som har julpyntat, det är ju ändå
första advent och det hör till. Men vårat julpynt och sånt
finns på en annan plats än hemma så v har inte kunnat!
Lite ledsen över det för vill ju fixa julmys här hemma!!!

Men hoppas jag får lösa det i veckan!

Köpte en klänning i stan idag! En som jag kommer kunna
ha på julbordet, julfesten och till nyår!!! Jag lovar att
visa hur den ser ut men itne just idag.

Nu ska jag bara fortsätta mysa resten av söndagen.
Köpte lite marknadsgodis att gotta mig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0