Dagen idag!

Igår körde jag ett Body Pump pass innan frukost.
Så himla skönt att komma upp tidigt och sätta igång
kroppen direkt. Var pigg hela dagen! =)

Idag blir det jobb 12-19 och sedan blir det träning igen.
Denna gång är det step/core i en och en halv timme.
Få se hur mycket jag klarar med min träningsvärk,
men jag ska ge mig fan på det!! =)

Nu på morgonen har jag sex and the city rullandes i
bakgrunden och äter lite god frukost med mitt favoritte!



Har blivit helt salig på lakrits. Underbart gott helt enkelt!
Och det sägs ju att lakrits är bra mot förkylning =)

Lakritsroten anses ha vissa positiva hälsoeffekter. Överkonsumtion av
lakrits kan dock leda till högt 
blodtryck och kaliumbrist eftersom lakrits
hämmar enzymet 11β-HSD2. (Wikipedia).

Så nu ska jag plugga lite organisation och ledarskap, sedan blir det
jobbet och sen blir det gymmet! Och ikväll är tanken att jag ska städa
upp lite här hemma och öka upp mysfaktorn med massa ljus, kuddar
och filtar! Det är ju trots allt höst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0