Bloggtorka

Ja som ni kanske märkt har jag haft en liten bloggtorka.
Har itne haft tid eller orkat ta mig tid till att blogga.

Har läst klart och tentat av min första kurs
- organisation och ledarskap -
och har precis börjat på kursen marknadsföring.
Väldigt intressant faktiskt, tror detta kommer bli kul!

Julen börjar närma sig med stormsteg
Har ni börjat handla julkappar än?

Själv har jag köpt till mina systerdöttrar än så länge.
Julshoppingen får börja lite senare.
Är så mysigt att gå runt och julshoppa i affärer.
Ska ta emd mig älkslingen och shoppa lite till helgen =)

Kommer ändra lite här i bloggen, en ny design.
Är så trött på denna och sturkturen känns fel.
Ska lägga till kategorier och ändra innehållet lite.

Så håll dig uppdaterad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0