Vaknade till liv av solen

Jaaa! Äntlien skiner solen ute! Jag har saknat dig!! Saknat värmen!

Har precis vaknat till liv. Har varit vaken länge men bara legat och slöat i soffan.
Sen upptäckte jag att solen lyste! Wiiie! Nu blir det liv i min kropp =)

Ska springa upp till affären och köpa lite tvättmedel och lite annat.
Sedan ska jag tvätta och städa lite =)

Efter det ska jag fatiskt gör adet riktigt gott för mig!
Jag ska ta brassestolen och sätta mig på gräsmattan här utanför.
Barfot och känna gräset mot min nakna fötter, vilken känsla!
Läsa en bok och gota mig i solen, blogga lite och lyssna på musik.

Livet är bra gott ibland!

Återkommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0