Träna Träna Träna!!!

Ska ju som sagt bo i Borlänge nu i fyra dagar. Bo på first hotell där...
Och det bästa av allt är att det finns gym på källarplan och pool =)
Nu är det upp tidigt på morgonen som gäller och nyttiga dagar.
Har ju fått en träningspartner i Johanna med så nu är det lättare...

Hade ju varit underbart om man kunde få den där sommarkroppen man suktar efter.
Fast jag kanske har satt min ribba lite väl högt, vi får se..
Just nu satsar jag bara på att få en lite fastare kropp och må bra, det är viktigast.

Hoppas verkligen jag klarar att hålla det här ni i Bolänge.
Sen blir det Sundsvall, så då blir det löpturer istället.. Men det går ju det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0