På väg framåt!!!

Guud va härligt! Nu är det gjort och det är mindre än en månad kvar =)
Sen har vi flytta till större lägenhet, jag har ett kanonjobb och midsommar står för dörren =)

Midsommar kommer vi givetvis fira på västkusten = bästkusten.
Ska bli kul och festa med alla vänner och umgås med familjen.
Få se vart festen blir och vart det bär hän =)

Nu sitter jag i Sundsvall och chillar på hotellrummet.
Ska gå ner till lobbyn och hämta lite te sen blir det film.
Jag och Isak ska se på någon Disneyfilm, få se vilken det blir.
Såg ju att Sex and the city börjar på trean med så det blir svårt att välja???

Härligt och se att besökarna blir fler och fler, även att kommentarerna ökar =)

Ett svar på en kommentar från:
R: På vissa av våra hotell finns det tillgång till gym, oftast i källarplan eller takvåning.. Och på andra har dom bra avtal med ett gym i närheten. Där det inte finns gym brukar jag dra ut och jogga ist =) Kul att du ska börja här =) När börjar du och i vilket team?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0