Ny mobil!

Jag har ju glömt att berätta om min mobil! Min mobil som jag tappade i backen.
Som slutade funka som bara kopplade ner alla samtal!! =(
Min fina Nokia 5800! Fick ju bli att köpa en ny.

Och givetvis blev det med ett telenor abonnemang på den nya =)

Köpte en HTC Legend, sjukt nöjd!
Blir bara emr och mer frälst i android! Man tröttnar ju aldrig!
Så mycket du kan göra, bygga om menyer och göra det som du vill.
Och inte att glömma alla otroligt roliga och grymma program!!



ka du köpa ny mobil? Eller bara vill ha något roligt och underhållande?
Köp en android! Heeelt kär! Varför skaffa något annat nu när teknologin är framme?

Ja, idag har jag i alla fall lyckas sälja! Känns skönt! Lite pengar i fickan =)
Nu sitter man på hotellet, som vanligt. Ska snart se på hockey.
Sedan blir det tidigt i säng. Jättetrött och sliten =(




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte htc desire? Är legenden bättre?Också funderat på köpa htc fast desire, men hur fungerar sms systemet?I samsungs touch telefoner har man fortfarande t9 systemet finns de på htc med?Samt en fråga hört att å,ä,ö inte ska finnas på desire är det myt?



2010-05-13 @ 21:08:31
Postat av: Daniela

Oh, grymt avundsjuk på dig som jobbar på Telenor! Ska själv söka som xpressförsäljare någon gång efter sommaren, något man bör tänka på? :)

2010-05-14 @ 00:08:11
URL: http://hejdaniela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Daniela: Kul och höra. Det är bara att söka, men det är sommarturnen som ska vara som roligast. Det är då vi står på olika festivaler och roligare platser. På vintern är det mest kallt. Varför söka just efter sommaren??



Anonym: Hmm, jag valde legend lite för att alla andra har desire och den är känns mer otymplig än legend, gillar designen på denna. Skillnaden är dock inte så stor, bara att desiren har något snabbare processor men inget jag lidit av. Sedan att den inte har åäö stämmer just nu. Kommer att komma men just nu får man hålla inne a så kommer å och ä och detsamma med o så kommer ö. =)

2010-05-14 @ 22:04:04
URL: http://sassigirl.blogg.se/
Postat av: daniela

Jo jag veet! Jag tar studenten nu till sommaren och har 2 andra jobb jag kommer vara upptagen med och senare ska jag utomlands, så det blir lite dålig timing :P

2010-05-15 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0