Ledighet!

Så nu var man tillbaka till Växjö för några dagar.
Det är en underbar känsla att vara hemma på ledighet.
Tråkigt nog är man ju mindre hemma än borta.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Hade svårt att sova inatt.
Så upp vid åtta när Micke drog till jobbet.
Nu har jag städat, tvättat och duschat Rocky.
Sedan har jag spenderat dom två sista timmarna med att slöa.
Legat i soffan och sett på Ghost Whisperer.

Igår körde jag en lång sträcka. Från Linköping till Växjö, via Uddevalla.
Lämnade kollegan i Uddevalla och lämnad en ny mobil till min lillasyster.
Så nu sitter hon hemma med en Sony Ericsson Vivaz och leker.

Själv ska jag snart dra till affären, köpa lite mat för ikväll.

För ikväll, ja då blir det mys med Micke!
Fredagsmys!!!

Kommentarer
Postat av: Noomi

hej



Sikken underbar blogg du har följer denvarje gång jag startar upp datorn (blir som en drog följer blogg på blogg)=)

påtal om sony ericsson sitter just nu och gnuggar mina hjärnceller för att försöka klura ut vilken av de nya ericsson jag skall satsa på.tänkte höra med dig som är telefonkunnig.



De jag funderar på är



Sony Ericsson xperia x10i

Sony Ericsson u5i vivaz

Sony Ericsson mini pro (skulle komma ut runt v27 va?)



Vad är det som skiljer vivaz och x10 åt?är det bara kameran och adroiden?För vivazen har ingen adroid va? Har läst mig till att x10 tydligen skall vara känd för att ha seg touch kommer mini pro:n bli bättre med det?

Vilken telefon hade du som kunnig föredragit?



Hur gick det för dig förresten blir det någon skola till hösten?Står själv i samma val och kval som dig om de blir skola eller ej.



2010-05-08 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0