Fredag

Ikväll blir det biomys! Blir inte med Micke utan med söta Elin istället.
Vi ska gå och kolla på Sex and the city 2 såklart =)

Så fram tills dess ska jag bara slappa.
Har varit hos tandläkaren, stadium och nu hemma.
Har tvättat, städat och ska snart laga mat =)
Blir min favoriträtt, stuvade makaroner!! *Ha ha*

Det är så skönt att vara hemma, det är nu jag förstår hur härligt det är.
Ska bli kanon när jag varje dag kan komma hem efter jobbet!!
Och det blir så mycket bättre efter flytten... Närmare stan... Större lägenhet...

Nu är det bara tre veckor kvar på Telenor innan semester.
Sen blir det Stadium! Skrev avtalet idag =)  Blir kanon!!

Nej, nu blir det mat och sen en film eller nått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0