Familjen Annorlunda

Sitter i soffan och ser på familjen annorlunda och kan inte mer än beundra dom familjer som består av 8, 9, 10 eller fler personer. Hur lyckas man få ihop dagen? Att man inte stressar sönde roch går in i väggen. Men va härligt och ha så många syskon. Alltid någon att vara med dock får man nog sällan tid för sig själv.



Jag hade inte velat ha en sån stor familj, få så många barn. Men det är ju även sånt man inte kan bestämma i förhand. För mig skulle två eller tre barn vara min maxgräns. Tänk om man får trillingar eller nått sånt?? Jag som redan känner att tvillingar skulle vara jobbigt... Två små som behöver samma behov av sin mamma samtidigt!

Ja ja, det är sånt som får lösa sig i efterhand. Än är det inte dags för barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0