Back on track...

Så, nu har jag fått skaffat mig en ny dator.
Blev en i stort sett likadan som den jag hade men från Acer ist.

Den känns något mindre i storleken men skärmen är lika stor =)

Just nu befinner jag mig i Linköping, sitter på hotellet.
Idag har det gått riktigt dåligt. Det är inga här som vill ha Telenor.
Men en om dag har jag lyckats fått iväg i alla fall.

Ska stå på samma plats tills på torsdag då jag åker på ledighet.
Blir en sväng om Uddevalla innan jag åker till Växjö.
Ska lämna av Patrik där och lämna en mobil till lillsyrran som tecknat Telenor.
Hon fick en Vivaz, ska bli kul och höra hur den fungerar.
Viktigaste är i alla fall att hon sänker sina kostnader nått enormt!

Kommer att vara ledig hela helgen, och på fredag blir det IKEA!!!
Och på söndag blir det till Stockholm på kvällen för på måndag är det SA!
Sales Academy, där alla samlas och festar järnet!

Ska bli fett kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0