Update!

Oj! Nu har det blivit riktigt dålig uppdatering, men med en logisk förklaring som heter saknad av internet. Visst finns det trådlös uppkoppling på alla hotell jag varit på men det kostar... 30:- för 4 timmar. Det blir ju pengar om man ska lägga det varje kväll ju!

Så ikväll har jag faktiskt unnat mig 4 timamrs internet. Dock funkade det itne när jag skulle logga in på Telias hemsida. Ringde support och VOILA! Nu har jag 24 timmars fri internet =) Skönt!!

Med jobbet går det bra! Var väl inte riktigt vad jag tänkt mig men allt är en vanesak. Och allt är inte roligt i början! Mycket att lära och mycket att komma ihåg! Men nu börjar det blir vansinnigt skoj! Hitills har jag jobbat i fem dagar, lyckats göra sex nya abbonemang och två utav dom gjorde jag HELT utan hjälp utav min infasare! NÖJD =)  Så tjänar pengar gör jag! Grymt med pengar! Det är nice!

Så vill ni tjänar grymt med pengar som jag och även har en otroligt kul upplevelse så är detta jobbet något för er.

Det ända jag känner är lite jobbigt är att ligga borta från Micke så länge =( Men det får gå, det är ju en vanesak det med. Och vi har daglig kontakt, flera gånger om dagen. Som tur är åker jag hem på Söndag och då är det mys på höög nivå! =)

Idag och resten av veckan har vi stått på Ringens köpcentrum i centrala Stockholm. Sjukt mycket folk, men dock lite föör dryga kanske? Eller så är alla bara trött på säljare som oss? Men man får höra det ena och det andra slängas efter en. Men nu ska jag inte smutskasta stockholmare, har pratat med flera otroligt trevliga människor.

Izabelle fick underhålla mig en stund på dagen där via sms. Vart lite långtråkigt. Hon tyckte jag skulle strippa för att fånga uppmärksamhet och sälja abb, kanske hade funkat?

Efter jobbet vart jag och tankade bilen, passade även på att tvätta den så nu är den GÖRfin! =)
Det måste den vara för imorgon kommer chefen och hälsar på =)

Nu blir det att chatta med vänner och surfa runt lite!

Ha det så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0