Stockholm

Asså! Riktigt dålig uppdatering här nu! Skäms borde jag göra! Men har haft fullt upp och brist på internet. Nu har jag snott min kollegas mobila bredband och surfar runt lite såhär innan läggdags =)
Bor för tillfället i Stockholm. På söndag kväll begav jag och Louisa oss till Sthlm från Helsingborg. 6 timmars bilresa, men vi hade det så jävla roligt! Party i bilen hela vägen upp! Satt med varsin cola och chips, kände oss som riktiga tjockisar! Ha ha!
Kommer att vara kvar i Sthlm tills på onsdag då jag beger mig hemåt i fyra dagar. Vi får finbesök till helgen =) Sedan nästa vecka är jag återigen i Helsingborg, en hel vecka, och kommer då bo på hotellet i Halmstad igen.
Imorgon kommer min übersnygga vinterjacka från Telenor. Har ju glömt min privata vinterjacka i en av våra bilar och eftersom man inte har samma bilar har jag inte fått tillbaka den än =/ Den rullar just nu runt i Malmö. Få se när jag får ett kärt återseende med den.
Men nu blir det sängen.

Kanske blir uppdatering imorgon =) Wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0