Skor!

Har suttit nu lite här under dagen och kikat på skor!
Behöver verkligen nya skor. Sandaler bland annat!
Kikade runt lite på min och bellas favvo sida från USA bland annat.
Men även på andra bloggar, vad dom har köpt för skor.

Har kommit upp med en lite hiss och diss lista.
Ni får gärna kommentera!

Hiss:






Gladiatorsandaler är hett och snyggt även i år som förra året.
I år finns det dock så otroligt mycket mer att välja mellan!
Och många liksom jag har vant sig vid att det är snyggt.
Minns att jag förra året dissade dom helt men i år vill jag gladeligen köpa ett av dessa par.




DISS:









Givetvis sist slänger jag in skorna Kissie köpte och använde på Gran Canaria.
Kan inte förstå hur någon kan tycka att skor med helsula/klack kan vara snyggt?
Eller bootsen som dom gjort till flip-flops? INTE OK!



Det ska bli kul och se vad alla kommer ha på sina fötter nu i vår och sommar!
Tycker inte du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0