Sjuk...

Jaha, så var man sjuk igen =( Hatar att vara sjuk! Att inte ha någon energi =(

Idag på jobbet gick det skitdåligt, inte alls roligt att nolla, men har verkligen ingen motivation.
För tillfället står vi i Helsingborg på City Gross. Kommer att vara där tills söndag.
Sedan står vi precis i dörren också så det drar jättekallt hela dagen.

VÄLDIGT bra när man är sjuk?? NÄÄÄ

Måste tyvärr även förskjuta min hemresa. Blir inte att jag kommer hem på söndag.
Kommer istället att vänta tills nästa helg då både jag och Micke åker upp.
Det är många röda dagar i och med påsken så han är ledig så det blir en långhelg.

Sist men inte minst kommer även Rocky följa med oss ner!
Saknar honom så!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på tv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Hoppas du e piggare idag.....

Va kul att få se ER hemma till påsk..

Vi åker Elmia på skärtorsdagen å kommer hem påskafton, så ni har huset för er själva om ni vill bo här...

Svärmor

2010-03-26 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0