Ghost Whisperer

Jag har suttit som klistrad framför tvn och avsnitt efter avsnitt utav Ghost Whisperer. Har fastnat totalt och kan inte sluta titta. Har sett klart hela första säsongen och är nu inne på andra. Jag fascineras utav det ockulta. Tror helt och hållet på att det finns så kallade jordbunda andra.

Har hört så många historier om folk som fått sig spådda, och upplevt något som dom vill kalla spöken, för att kunna förbise det. Det skrämmer mig lite samtidigt som att jag fascineras utav det. Men jag finner det i alla fall väldigt intressant.





Huvudrollen spelas ju utav Jennifer Love Hewitt om nån missat det?
Hon är ju fantastisk vacker och spelar otroligt bra rollen som "tjejen som kan se spöken!"
Sedan är ju hennes man inte fullt så osnygg heller =P He he!

Nu ska jag återgå till säsong 2 och avsnitt 6 =)


Kommentarer
Postat av: Cissi Norrköping

där får ja hålla med... en helt underbar serie, plus han som spelar melindas man är ju helllsnygg

2010-03-21 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0