Dags snart??

Kanske dags att slå slag i saken?
Just nu är det mycket snack men liten verkstad hos mig.

Jag går i funderingar att skaffa mig en Iphone.
Har länge varit emot den men nu går det inte längre.

Har lekt med våran demo-lur och nu vill jag inte återvända till min 5800 =(
Vill ha en Iphone. Och just nu är den ju prissänkt hos oss!



299:- i månaden fri surf - OBEGRÄNSAT!
Måste ju tillägga att vi är den ända operatören med ett abbonemang som har OBEGRÄNSAT surf.

Så tänk på det om ni ska skaffa en surfmobil.
Smartast är att skaffa den med Telenor!

Och att Telenor ska ha dålig täckning?
Stämmer inte...
Jag har varit på sååå många platser där jag inte har täckning med varken 3 eller Tele 2.
Det var sjukt oväntat, dom har blivit bättre =)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vill bara tillägga att telenor inte alls är dem enda som har fri surf. har min iphone med 3 och där har du fri surf dessutom får du ringa upp hela beloppet vilket innebär att du får använda dig av hela beloppet, så vet du!

2010-03-23 @ 14:38:45
Postat av: Sandra

Svar: Jo det stämmer. Var fel skrivet av mig men det jag menar med fri surf är att man får surfar HUR mycket du vill med FULL hastighet.. det är vi själva med. 3 har fri surf men är du över 5/10 GB stryper dom din hastighet till 0.6mbt/s och det är inte OK när man har en Iphone eller annan surf mobil. Om man ska berätta hur mycket 10GB surf är... så är det 27 minuters lyssnande på spotify... INTE mycket.. Så det var fel skrivet av mig. Sorry för det =) Men här är förklaringen =)

2010-03-23 @ 22:55:26
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0