Visdomstand =/

Nu har man kommit hem till Växjö igen efter en underbar vecka på västkusten.
Har varit såå kul och träffa alla vänner och familjen igen!
Säljet gick bra det också, fick även glädja tre vänner med varsin ny mobil!

Men nu är jag hemma i alla fall. I växjö. Och jävligt svullen.
Opererade bort en visdomstand igår, och efter 6 bedövningsprutor kändes det jävligt weird i munnen.
Kändes som att jag hade fått en rejäl snytning och att vänster sida var lika stor som en tennisboll.
Men så var inte fallet. Var ju skönt att inte känna något under operationen.
Men ljudet utav bor och knaster när dom drog ut tanden var rätt obehaglig.

Nu är det gjort så nu sitter man med tre dagars smärta och kartonger av panodil och burana.

Idag blir nog inte många knop gjorda. Ska iväg och handla lite är väl tanken.
Kylskåpet gapa tomt och det gör min mage med.

Sedan ska jag nog uppdatera bloggen lite om platser jag varit.
Har inte riktigt haft tid till det =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0