Uddevalla!

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera! Ber om ursäkt för det.
Men just nu är det mycket som händer. Har nog inte varit vid en dator på flera dagar!

För tillfället befinner jag mig i Uddevalla under min turné =)
JÄTTEskönt att jobba på hemmaplan. Träffa alla vänner och familj.
Och att vara i Uddevalla, inte mycket som hänt men ändå kul att återvända.

Igår kväll var jag iväg med mamma och mina systrar för att fira mors dag lite försenat.
Vi gick till kvarterskrogen och käkade, dom har ju så underbart god mat!
Jag åt black and white med potatisgratäng, MUMS!

Idag ska ajg stå på gallionen och sälja, få se hur många man känner igen =)
Ska luncha med Marie som dyker upp runt ett. Sen hoppas jag på att få träffa fler bla. Sara, Camilla och Diana!
Nu ska jag blåsa håret och väcka mamma för furkost!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0