Sommaren är verkligen för kort!

Uppmuntrande rubrik va? Nej men så känns det nu.
Det är först nu jag känner att sommaren har börjat!
Och då har vi redan nått slutet av Juni?

Det har inte börjat bli nån sommarvärme här förräns nu!
Och som det ser ut på midsommarvädret för smögen kommer det inte dit.
Ska vara strålande sol visserligen men inte varmare än 15?? Tråkigt.



För mig börjar sommaren nu, med midsommar, och med värmen!
Har legat ute i solen idag i en tre timmar.
Hittade en ynka liten cider i kylskåpet jag var tvungen att dricka.
Så den srpinger jag runt och smuttar på =)

Rocky han ligger i sängen och sover så fredfullt.
Bäst är vl det för snart ska han in i en bur, vilket han HATAR!
Ska leta upp det lugnande sprayet man ska ha i hans bur, funkade ju sist.
Sedan ska jag göra det sista på packningen för att sen åka till UDDEVALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0