Snart hemma för gott

Om elva dagar flyttar jag hem för gott. Då blir det inget mer telenor.
Det känns underbart skönt att efter jobbet få komma hem istället för att bo på hotell.
Ska njuta av alla hotellfrukostar som är kvar nu men sen kommer jag hem.

Känner på mig att jag har en underbar sommar som väntar tillsammans med Micke.
Blir mestadels på västkusten, bästkusten! Smögen, Uddevalla och Liseberg!



Förra midsommar när vi tillbringade dagen på Väjern och kvällen/natten på Smögen/Kungshamn.

Först och främst längtar jag till den nya lägenheten. Den är ju både större och närmare stan =)
Ska bli underbart att ha kvar samma frisyr när man är i stan som man fixade till hemma.

Idag blir det en tidigare tripp i till stan för besök på skatteverket och fika med Elin.
Sedan går tåget klockan 7 till Hässleholm för att påbörja mina sista tio dagar på Telenor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0