Milkshake och Slush-Ice

Igår var det bakdag med Elin. Fast den startade sent.
Elin kom och hämta mig strax innan fyra och sen gick vi till stan.
Det var så underbart gott väder så det kändes tråkigt att sitta inne.

Vi gick till glasskungen här i stan, välrdens bästa milkshakes har dom!
Jag tog en med Kiwi och Elin tog med After Eight. Svingoda!!!
Sedan köpte jag även en slush ice =) Gott!



Såå här glad blir man när man sitter utanför glasskungen i detta vädret.



Min Kiwi-shake och cola-slush =)

När vi hade suttit där ens tund dök Micke, David och Bonnie upp.
Micke skulle ju snabbt iväg och jobba men jag och Elin satt en stund.
Skönt att ha hittat en sån go tjej man kommer så bra överens med =)



Bonnie ville ju med ha Slush Ice. Så söt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Va söt du är tjejen! Jag är med glad att jag har träffat en så go tjej som du. :D

2010-06-25 @ 14:13:06
URL: http://elinssmultronstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0