Hatar dålig kundservice!

Man kan bli förbannad på mindre! Kännshopplöst och är egentligen helt onödig.

Jag skulle ringa mitt gamla gym sportlife i Uddevalla.
Kommer fram där hon ber mig vänta..
Hör att hon pratar med en person på plats så tänker fin =)
Sen svarar hon i sin mobil efter att han gått. Hör inte vad dom säger.
Efter det så börjar hon kanppra på datorn.
Jag sitte ri luren och skriker och visslar men ingen respons.

Nu är det bara upptaget när jag ringer..

Sånt blir jag irriterad på!

Anledningen jag skulle kontakta dom var att dom dragit 395:- för medlemskortet när jag sa upp det i oktober förra året! Upptäckte nu att dom fortfarande drar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0