EKO Fjälkinge!



Söta Amanda och jag stod på EKO Fjälkinge i veckan  =)
Gick bra, bäst för Amanda, hon sålde 6 stycken en dag... TUNG är hon =)

Riktigt kul att det börjat två nya tjejer i teamet, det som är tråkigt är att jag slutar.
Nu börjar det bli ett riktigt gott gäng... Men jag vet också vad jag vill.

Att få jobba i butik och att vara hemma med Micke mer.
Nu blir det Stadium och en ny större längehet snart.
Längtar som fan =)


Jag och söta Elin kommer snart åka till EKO här och shoppa.
Massa bra saker och BILLIGT! Lovely =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha du vill inte vara hemma med mig mer?? bara Micke ;-P



Fasen va vi ska fara runt i Sverige när du har flyttat och bilen är fixad! Ska bli så skoj!

2010-06-18 @ 21:29:52
URL: http://elinssmultronstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0