Drömmar kan få en göra knepiga saker!

När det kommer till drömmar för min del tycker jag det är kul.
Att få komma sig bort till en annan värld, eller fantisera om framtiden.

Oftast drömmer man fler än en dröm per natt, men inte så man kommer ihåg.
Den drömmen man kommer ihåg är oftast osammanhängande och man förstår den inte.
Det är för att det kan vara tre till fyra olika sorters drömmar som du minns som en.
Inte så konstigt att det blir knepiga drömmar du kommer ihåg?

Ibland händer det att man vaknar utav sin dröm, och det hände mig i morse.
Lite kul var det faktiskt!

I min dröm hade jag fått nått i munnen jag skulle spotta ut.
Så vaknar jag utav att jag spottar på mig själv!
Jag låg ju på rygg så när jag spotta kom det ju tillbaka ner i ansiktet.

MINDRE kul att vakna utav kanske??


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha hur lyckas du? :D

2010-06-23 @ 11:11:22
URL: http://deliciousbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0